czwartek, 6 grudnia 2012

#29

OMG z kim ja żyje ? Kocham was <3. Dzisiaj Mikołajki .. prezenty itd. Wszyscy w szkole nosili dzisiaj mikołajowe czapki :). Brajan zasypał mnie brokatem ... dzięki -,- :D. Wpadło mi to do oka ! ; ( . Dobra do rzeczy. ^_^oczywiście przyszła po mnie Julka ... poszłyśmy po Agnieszkę. Wpadłyśmy do 'Komara' ( ostatnio zastanawiałyśmy się co komu odwaliło, żeby nazwać market biedronka ... przecież to jest robak ! więc teraz mówimy na biedronkę komar ^_^) po torebkę na prezent dla Żanetty : ). I do szkoły .. biegiem do grzejniczka :) Na lekcjach dzisiaj lajtowo :). Porobiłyśmy sobie parę zdjęć, na matematyce taka cisza w klasie a tu nagle w której sali ktoś puścił 'Gangnam Style' hahahahaha wszystko było słychać i zaczęliśmy śpiewać <3. Zgubiłam ołówek i napisałam z Julką ogłoszenie:
- Zgubiłam ołówek. Był żółty, bez gumki bo zjadłam, trochę pogryziony, miał na środku taką kreskę narysowaną długopisem. Tęsknie za nim .! Był członkiem mojej rodziny. Gdy babcia zobaczyła, że nie ma go w moim piórniku dostała zawału. Jeśli go widziałeś, zadzwoń !
Przykleiłyśmy to na ścianę hahahaha ! Potem ktoś to zerwał, trudno. Szukałyśmy go po całej szkole, podejrzewamy, że ktoś go porwał ! ;( NIEEE! Hehehe wiem .. Na polskim Żanetta znowu pisała piosenki hahahhahahah nie mogłam z nich! Julka  zrobiła reklamę naszego marketu. Taki fajny obrazek hehe i jeszcze było tam napisane:
- Nowy market 'Komar' < obrazek komara > właściciele: Osama Bin Julka, Wezyk Karen i Misiu Żanetta. Tylko u nas: wódka za 2.50zł, promocja na kiełbase, itd.
HAHAHAHA kocham wasss <3. Po szkole jak zawsze po pieska i poszłyśmy pod szkołę, zaczekać na Żanette bo miała jeszcze polski. Po drodze oczywiście dostałam śnieżką .. -,- ehh życie. ;p

Zimaaaaaa, śniegg łeeeeeeee. ;( Umrę ! ;(;(;(










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz