poniedziałek, 8 października 2012

w *** jeża

No i po weekendzie. Oczywiście cały przesiedziałam z Pauliną i Patrycją. Wczoraj oglądałyśmy film .. zakochałam się ! *.* 'Spadaj Tato' i najśmieszniejsze , że włączył nam się przez przypadek. Jakie tam teksy są hahahah super film, polecam ;). A tak poza tym, to siedziałyśmy i cały czas gadałyśmy. Nie chciało nam się nigdzie wychodzić, zimno się  zrobiło grrr. Potem padało, to sobie poszłam na spacer haha. Taka fajna tęcza wczoraj była :). Wieczorem jeszcze widziałam spadającą gwiazdę - ZNOWU. Szkoda, że jeszcze żadne życzenie się nie spełniło -,-. Ogólnie ostatnio w szkole nam tak odbija,.. dzisiaj Paulina gadała coś o biczowaniu i paru innych rzeczach. W piątek czekałyśmy na Patrycję bo poszła poprawić kartkówkę z chemii, i tak: rozwaliłyśmy ławkę, tańczyłyśmy gangam style na korytarzu, potem naśladowałyśmy nauczycieli i wiele innych głupich rzeczy. Mam filmik, ale chyba go nie dodam : D. No to w sumie tyle ... Mela ty mi masz czas znaleźć na skypa .. te strefy czasowe łeeeee dlaczego ? U ciebie teraz jest 8:10 -,-. Fajnie czyli dopiero poszłaś do szkoły ;(.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz