poniedziałek, 24 września 2012

Takie tam.. nudyyyy

No więc ... cisza. Co ja mam tu ciekawego dzisiaj napisać, hmm. Wczoraj rano byliśmy ekipą na targu : D. Patka i Wojtek kupili sobie balony (serduszka na czymś tam) no i tyle się działo rano. Potem zrobiłam sobie historię, żeby potem już mieć to z głowy i poszłam połazić z Aleksem, Larym .. Radkiem kurde pierwszy raz w życiu ; p, miał jeszcze być Wojtas, ale ... nie ważne. No i hm oni grali w kosza, potem poszliśmy na lotnisko. Co tam się działo hahaha... Aleks wszedł na jakąś górkę i zaczął się kłócić z Larym, a wyglądało to tak:
- No i co Lary, jestem BOGIEM
-Nie prawda, to ja jestem Bogiem 
- Ale to ja jestem wyżej 
- No i co z tego ...
- To ja jestem bogiem, rzucam w ciebie ... (chwila zastanowienia) klątwę, widzissz, to są wulkaniczne kamienie buhahahha
I tak rzucali się kamieniami -,- wiem fascynująca historia.. No i wieczorkiem do domku i tyle. KONIEC. 
A dzisiaj hmm szkoła, dom, lekcje, komputer i KONIEC.
Ostatnio cały czas oglądam kolorowegovloga ! <3 Ten koleś jest boski *.* Normalnie mnie rozwala !  













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz