niedziela, 30 września 2012

Gangam Style

Ostatni nie mam czasu na pisanie postów. W ogóle coś się dzieje z netem i normalnie  chodził będzie dopiero jutro. Grrrr. Weekend zleciał szybko jak nigdy. Wczoraj ... kurde co ja wczoraj robiłam ? Jejuu nie pamiętam, chyba byłam u Patrycji , aaa  dobra już wiem xD. Do południa siedziałam cały dzień przed telewizorem, obejrzałam film 'LOL' - boski, strasznie mi się podoba : ), potem robiłam sobie zdjęcia, na razie nigdzie ich nie dodaje bo jestem teraz u Patki, a zdjęcia są na moim kompie więc, jutro może coś tam zobaczycie. No i potem poszłam do Patrycji, siedziałyśmy chwilkę i poszłyśmy na sp7 z Damianem i Wojtkiem. I tak w sumie siedzieliśmy tam cały dzień, padał deszcz, a my nadal siedzieliśmy hehehe. No i to w sumie tyle mogę wam powiedzieć co do wczorajszego dnia. A dzisiaj hmm byliśmy na działce u Damiana bo jutro już działeczka nie będzie jego. [*] Amen. Żegnaj działeczko hehe. No i rozpaliliśmy grilla, i w sumie smażyliśmy na nic wszystko. Zaczęło się od sucharów, potem doszły żelki, jedna malinka ,chipsy, paluszki itd. Żelki z grilla - zajebiste ! < 3 Już chyba wole cynamon. -,-. Potem szybko do domku załatwić to i tamto i do Patryyyśki. I tak sobie siedzimy, tańczymy sobie 'Gangam Style'

A parę minut temu byłyśmy pojeździć sobie na hulajnodze. Hahahahahaha jak na hulajnodze się fajnie jeździ <3. No i narazie tyle się u mnie dzieje, nic ciekawego .. -,-. Jutro znowu trzeba wstać o 5:00, załamię się niedługo ... ;(. 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz